środa, 30 stycznia 2013

START !

Witam !
Za namową pewnej osoby postanowiłem założyć blog, który będzie głównie o grach komputerowych.Będą to między innymi: recenzje, gameplay'e, omówienie rożnych nowości, które maja wejść, opinie, testowanie gier, rozwiązywanie problemów z nimi i to chyba tyle ;)Teraz może trochę o sobie a więc jestem miłosnikiem gier typu FPS jak i MMORPG.Posiadam takie gry jak Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3, CoD MW 3, World of Warcraft.Jednak z tych dwóch ostatnich zrezygnowałem z tego względu, że CoD MW 3 zaczął mnie coraz bardziej irytować tym, że gdzie i kiedy bym nie wszedł od razu dostawałem bania albo MOABA na twarz, zresztą pewnie nie tylko ja i nie tylko mnie to irytowało... A WoW po prostu za bardzo wciągał a ja nie miałem czasu, żeby przy nim tyle siedzieć;)
W Battlefielda 3 gram do tej pory i jestem bardzo z niego zadowolony, nawet do tego stopnia, że przerzuciłem się z MW3 na niego, kiedyś potępiając Battlefielda  BC2, ale gdy kupiłem 3 jakoś się do tej gry przekonałem .
Z gier w które rzadziej gram to Minecraft, Sniper Elite v2, Fifa 12, Call of Duty 2(gram z dziewczyna:D a moje przekonanie ze najlepiej zaczynać od podstaw).
W Minecrafta gram bo lubię budować według własnego uznania, czasem nawet stworzy się jakiś ciekawy mechanizm do, którego później szuka się alternatywnego rozwiązania co do zastosowania. Snajper Elite nie trzeba chyba opisywać dlaczego, całkiem nieźle wykonane animacje, kamera podmarzająca za pociskiem, który przeszywa ciało na wylot przy tym wszystkim rentgen, pokazujący miażdżone organy ludzkie i to spowolnione tempo wszystko ze sobą pięknie współpracuje ;)
Fifa dlatego, że czasem mam ochotę pograć w coś innego niż właśnie taka krwawa masakra ;P

Przywitania przeważnie są nudne także nie będę już przynudzał zaczynamy działać coś;)
Jutro na pewno coś się pojawi ;)
Także pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
I
Mam nadzieje, że będzie nam się dobrze współpracować;)
Hej ;) 


Ps. Przepraszam za chaos na blogu dopiero go próbuje ogarnąć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz